piątek, 24 lutego 2017

Zdjęcia \ Selfie

Cześć lubicie robić zdjęcia czy selfie ?  Ja kocham moją pasją jest robienie zdjęć jak może niektórzy wiecie . No sami powiedzcie czy jak widzicie jakieś piękne miejsce to nie wyciągacie telefonu czy aparatu ,żeby zrobić fotkę przecież to aż żal nie zrobić zdjęcia na pamiątkę ... O selfie nie pytam bo zapewne każdy z Nas robi sobie właśnie selfie :) . A przechodząc do postu to dziś postanowiłam przedstawić Wam kilka ciekawych pomysłów jak można wykonać zdjęcie\selfie "takie inne" bo zazwyczaj wstawiamy zwykłe selfie czy zdjęcie na swoje social media a możemy przecież zaszaleć włączyć wyobraźnie ... Myślę ,że spodoba Wam się taki post :) . No to zaczynajmy :

RODZINA : 











PARY :










SELFIE :









PHOTO :













I kochani na dzisiaj tyle , ale myślę ze pojawi się jeszcze w przyszłości taki post :) . A Wam się podoba ,które zdjęcie i selfie waszym zdaniem są najlepsze ?
                                                                                                                                       Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. haha własnie ja jestem ta osobą, która wgl nie robi sobie selfie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo na bloga wpadnę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie lubię robić sobie selfie ani w ogóle zdjęć. Ale bardzo ciekawe propozycje tutaj przedstawiłaś, więc może się przekonam. (:

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę i są takie Osoby :)
      Na bloga wpadnę :)

      Usuń
  4. Dziękuje na bloga wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie robiłam sobie selfie i nie czuje potrzeby by zacząć :-)
    Oczywiście zdjęcia widoków, obiektów, zwierząt są robione masowo ;-)

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :)
    Lubię robić selfie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne inspiracje! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za super inspirację !! zapraszam do mnie oraz wspólnej obserwacji http://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń