piątek, 10 lutego 2017

Poznaj mnie lepiej

Hejka więc na start postanowiłam ,że zrobię post taki w stylu Q&A  .Żebyście lepiej mnie poznali chociaż trochę :) . Jest to mój pierwszy w życiu blog więc jeszcze się ze tak powiem uczę ;) .
I bardzo się cieszę ,że postanowiłam podjąć taki krok w życiu i w głębi duszy mam nadzieję ze będzie go ktoś czytał i miło mnie przyjmiecie  ... A teraz zaczynajmy :)

1.Jakie lubisz zwierzęta?

* Jest to pytanie trafione do mojej osoby bo Ja kocham każde zwierzęta ... Każdy zwierzak z osobna ma w sobie coś cudownego ... Nie zapominajmy kochani ,że są to nasi przyjaciele . Czasem jeszcze teraz w zimę  warto odejść od komputera wyjść na powietrze nakarmić na przykład ptaszki a nawet iść do jakiegoś schroniska zamiast paczki cukierków kupić małą karmę dla psiaka ,kotka ...

2.Wolisz zimę czy lato?

*Jest mi to szczerze bez różnicy ,ponieważ i tak po jakimś czasie nudzi mi się ciepło tak samo jest z zimą .

3.Co chcesz dostać na urodziny?

*Hmm nie oczekuje nic od nikogo jednak miłe są prezenty :)

4.Ulubiony kolor?

*Fioletowy ,beżowy,pudrowy róż,czarny ,biały i szary

5.Rap czy Pop?

*Pop zdecydowanie ,ale słucham ze tak powiem co mi wpadnie w ucho i znajdzie się nieraz na tej liście i rap.

6.Ulubiony serial?

*SKAM polecam z całego serca .

7.Skąd pomysł na bloga?

*Oglądając pewnego dnia jeden z filmików "justinsglance " stwierdziłam ,że może yt nie , ale blog dlaczego nie .Więc to Ani wszystko zawdzięczam...

8.Masz rodzeństwo?

*Tak mam starsze ,które bardzo kocham.

9.Masz psa?

*Owszem mam dwa psiaki...

10.Planujesz wszystko czy raczej spontan?

*Oczywiście ,że planuję uwielbiam to robić ...

No to na dzisiaj tyle myślę ,że takie posty też będą się pojawiały raz kiedy . Tak po za tym chcę post dodawać codziennie myślę ,że się uda :).                                                        
                                                                                                                            Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz