sobota, 11 lutego 2017

FAVOURITES OF JANUARY 2017

Hej kochani na dzisiejszy post przygotowałam ulubieńców stycznia . Właśnie dzisiaj zdałam sobie sprawę jak to szybko minęło pierwszy miesiąc nowego roku już za nami :) ... Było trochę w mojej miejscowości czuć tą zimę ,piękne widoki , wszystko w śniegu czyż nie jest to piękne ;)...
Nie przeciągając przechodzę do ulubieńców STYCZNIA :




BOOK


Znalezione obrazy dla zapytania gwiazd naszych wina ksiazka  



Książka o której pewnie każdy z was słyszał chociaż raz . Znajomi polecali mi ją od dłuższego czasu jednak nie przekonywałam się do niej ,ale pewnego dnia postanowiłam ,że czemu nie i sięgnęłam po nią ...Napiszę o czym ona opowiada w skrócie ,ale jeśli stwierdzisz ,że chcesz przeczytać a nie chcesz wiedzieć na razie o czym jest to po prostu omiń tę część ;) ... A jeśli chcesz to zapraszam do dalszego czytania a więc książka opowiada o nastoletniej Hazel Grace,chorującej na raka z przerzutami do płuc ,niestety dziewczyna nie może samodzielnie oddychać...Chodzi na pewną grupę 'wsparcia' ,na której poznaje Augustusa i szybko się z nim zaprzyjaźnia a nawet zakochuje ... 


SONGS 



MOVIE



Znalezione obrazy dla zapytania skam

Skam - norweski serial telewizyjny i internetowy , dramat opowiadający o współczesnym życiu grona młodzieży . Serdecznie polecam każdemu ♥


COSMETICS

Odżywczy balsam do ust truskawkowy 


Balmi Odżywczy Balsam do Ust Strawberry - Truskawkowy

Podkład loreal true match the foundation n2 vanille 


Loreal True Match The Foundation Podkład N2 Vanille - Nowa Wersja

Żel wielofunkcyjny 

Holika Holika Aloe 92% Shooting Gel Żel Wielofunkcyjny 250ml

Więc to na tyle z moich ulubieńców jeśli chcecie o coś zapytać pytajcie w komentarzach chętnie odpowiem ;) Taka seria ulubieńców będzie się pojawiała co miesiąc :)                  
                                                                                                                                          Pozdrawiam 





14 komentarzy:

  1. Tak wiele osób poleca mi serial skam :) muszę w końcu znaleźć chwile by obejrzeć jakiś odcinek :)

    Co do książki to słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,że tak powiem Skam jest teraz na topie ;) warte obejrzenia ;)
      Książka wspaniała polecam :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dużo osób mówi teraz o Skam! Gwiazd naszych wina uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazd naszych wina jest bardzo ciekawe i wzruszające. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak nie wspomniałam o tym ,ale rzeczywiście wzruszająca sama się wzruszyłam . :)

      Usuń
  4. takze uwielbiam ta ksiazka i serial <3 widac mamy podobne gusta ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo no chyba mamy ;)
      Na bloga wpadnę ;) Jasne Ja też obserwuje

      Usuń
  5. Jeszcze nie widziałam, ale zaciekawaił mnie Twój post! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, kiedyś ten podkład, ale po skończeniu buteleczki jakoś o nim zapomniałam :P

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest on najlepszy,ale jest wart swojej ceny :)
      Na bloga wpadnę ;)

      Usuń