czwartek, 16 lutego 2017

Nowy pokój

Witam kochani tak jak wspominałam na moim blogu będą pojawiały się posty z różnymi inspiracjami i pomysłami  na dziś przygotowałam post o lekkich zmianach w pokoju . Dziś akurat będzie o pokoju ,ale już mówię ,że mam w planach wprowadzać też pomysły na ozdobienie salonu ,sypialni ,kuchni w sumie można powiedzieć ,że całego mieszkania :) .

DEKORACJE POKOJU ,KTÓRE ZROBISZ SAMA ! 


1.Pompony  :

Pompony są nadal modne do dekoracji pokoju . Jeśli tylko wpiszecie pompony pojawi się wiele propozycji jak ozdobić nimi wnętrze pokoju . Mi osobiście podobają się bardzo powieszone nad łóżkiem ,albo przy suficie . 




papierowe pompony biubułowe z bibuły z tiulu tiulowe

2. Świecące kule z ping-pong 

Do stworzenia takich kulek potrzebne będą piłeczki do ping-ponga ,światełka choinkowe i nóż...
Na piłeczce zrobić małe nacięcie i włożyć lampeczkę do środka ...Proste ,i jakie piękne ...




3.Własnoręcznie wykonany obraz

Jeśli macie cierpliwość i chęci to można wykonać przepiękne obrazy własnymi rękami a pomyślcie jaka to będzie satysfakcja :) . Wystarczy odrysować kółka od szklanki lub narysować cyrklem , i cienki marker lub cienkopis . I wybrać sobie wzory :) . 

Znalezione obrazy dla zapytania własnoręcznie wykonane obrazy z kółek

4. Litery

Mi osobiście bardzo podoba się ta ozdoba nie jest trudna do wykonania a efekt świetny naprawdę wystarczą tylko chęci ... To od was zależy wielkość liter i jak mają być wykonane podświetlane , z kwiatków czy włóczki .Litery można kupić bez problemu w internecie a od was zależy wykon .

Podobny obraz



5.Papierowe motyle 

Tą dekoracje widziałam u wielu z Was na blogu ... I Ja osobiście zastanawiam się czy nie zrobić takiej ozdoby do swojego pokoju ...

Znalezione obrazy dla zapytania papierowe motyle na sciane

Znalezione obrazy dla zapytania papierowe motyle na sciane


No to na dzisiaj tyle podobają Wam się takie posty?
Wy sami wykonujecie ozdoby czy raczej kupujecie? 
                                                                                                                       Pozdrawiam


34 komentarze:

  1. Te pompony są super, nie widziałam tego wcześniej a wygląda efektownie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze bardziej efektownie wyglądają :)
      Na bloga wpadnę :)

      Usuń
  2. Kiedyś zastanawiałam się czy nie zrobić tych motylków na ścianę i chyba się w końcu zdecyduję :D Bardzo fajne inspiracje znalazłaś!
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam motylki wykonywałam siostrze takie i właśnie też się zastanawiam czy nie zrobić :) Dziękuję bardzo :), na bloga wpadnę . Pozdrawiam...

      Usuń
  3. wszystkie dekoracje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pompony i świecące kule są śliczne <3
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :) Na bloga wpadnę

      Usuń
  5. Papierowe motyle są świetne ;D ten własnoręcznie wykonany obraz to nie dla mnie. Nie mam tyle cierpliwości. Pozdrawiam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że gdybyś się zawzięła to dałabyś radę :) Na bloga wpadnę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Obrazy i motyle wyglądają super :3. Ja chciałabym sobie narysować coś na ścianie, ale to w wakacje.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pompony wyglądają świetnie!
    Chyba sama zrobie coś podobnego :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię przeglądać takie inspiracje :) Pompony i świecące litery wyglądają super!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię przeglądać takie inspiracje :)
      Na bloga wpadnę :)

      Usuń
  9. wszystko tak pięknie wygląda!:) ja wolę kupować, bo nie mam talentu do takich robótek :D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę więcej wiary w Siebie :)
      Na bloga wpadnę :)

      Usuń
  10. Ciekawy post, szkoda, że nie opisałaś wszystkiego jak się robi :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś motylki, dają świetny efekt, ale są trudne w utrzymaniu czystości
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda moja Siostra też tak twierdzi ...
      Na bloga wpadnę ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Super są te pompony i świecidełka :) Aż dodałam twój wpis do zakładek!!!
    Musze je niebawem zrobić :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo jest to wielka motywacja !!!
      Pewnie ,że pomogę :)
      Jeszcze raz dziękuję na bloga na pewno wpadnę ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Pompony są świetne i super wygladają :) A cał post bardzo inspirujący! :)

    Zdecydowanie dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo super pomysły! Jestem słaba w wymyślaniu DIY, ale jak już jest pomysł to chętnie wypróbuję1 :) Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chciałabym wiedzieć jak to zrobić, bo nie mogę znaleźć przycisku :(

      Usuń
  15. Po prostu wpisz w przeglądarce pompony i powinny wyskoczyć filmiki :) Również obserwuje pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne propozycje. Ja sama kiedyś robiłam motylki,cudownie to wygląda!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/03/14-dni-do-osiemnastki.html

    OdpowiedzUsuń